Stalo se mi to zatím dvakrát a sám jsem to udělal taky přesně jen tolikrát. Finančně to nedává vůbec smysl, ale je to jedna z nejhezčích věcí, která se mi stala kolem jinak dost nudné části podnikání, fakturování. Začalo to tím, že mi jeden klient řekl, ať mu upravím fakturu a naúčtuju si místo osmi tisíc o dva tisíce korun víc. Byl spokojený a chtěl mi udělat radost. To se mu povedlo. Později se mi něco podobného stalo ještě jednou s větší částkou. Když jsem to samé udělal já dvěma svým dodavatelům, s jejichž prací jsem byl moc spokojený, byli taky nadšení.
Peníze jsou dnes už spíš virtuální čísla na účtu. Můžeme si je samozřejmě vybrat a koupit za ně spoustu věcí i zážitků. Mají ale také jinou funkci, dodávají energii. Když dokončíte nějaký úkol a někdo vám za to zaplatí, je to fajn. Když vám ale spokojený klient dobrovolně a rád chce zvýšit odměnu, je to zároveň mnohem víc energie, kterou s tím posílá. Ukazuje to, že ta práce měla smysl, byla udělaná skvěle, někdo z ní měl velkou radost. Takový pocit v člověku zůstane mnohem déle než jen „proplacená faktura“. Za něj občas trocha peněz navíc stojí.